fredag 22 mars 2013

Mamma på Loppi Event

Efter allt slit som modell va jag helt slut o somna i vagnen samma sekund som vi lämnade Mood. Pappa o jag styrde då kosan hemåt medan mamma gick på ett Loppi eventet Kids fashion på Operaterassen (fint skare va!). Hon spanade in vårens fashion trender till mig o syrran o blev minst sagt inspirerad. Jag har inte fått en lugn stund här hemma sedan hon kom hem. Det skulle bara provas kläder o pratas mode. Som om jag inte har nån koll sen innan. Jag fick i allafall två tischor från syrrans favvomärke Ebbe, det är mest för namnet tror jag, men tröjorna va fina i allafall.

Som vanligt kom mamma hem med en massa presenter i hennes goodiebag. Bland annat två böcker som jag ska få för syrran har så det räcker o blir över. Jag har typ inga. Jag fick en napphållare också från Lundmyr of Sweden och Jollyroom.se. Som värsta piken. Vad ska jag ha den till liksom? Kanske kan jag knyta fast nån leksak i den? Får testa det imorgon. Skedar fick jag också från Bambino, jag äter så mycket att alla alltid är i diskmaskinen så det behövde jag!

I påsen va det en massa annat, fixar en bild senare, bland annat massa rabattkuponger o värdecheckar så mamma har lovat mig o syrran nån fin leksak! Wehoo!


Modevisning med massor av coola och modiga barn. Här är bästa Geggamojas outfits!

Söt tjej med Polarn o Pyrets kläder!


Det här är tydligen vårens färger har mamma lärt sig. Snyggt om ni frågar mig. O sen är det från Polarn också o det är ju inte helt fel. Me like!

Tänk om man fick en sån här myspysig kanin att krama. Skulle jag bra gärna vilja ha.



Så här såg det ut. Boring om ni frågar mig. Nice om ni frågar mamma. Cecilia Blankens var konferencier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar